Didaktika vysoké školy a teorie učitelského vzdělávání jako zdroj jejího rozvoje
Loading copies
Document is currently in processing
No copies
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----nam a22--------4500 | |
1 | kpw0520958 | |
5 | 20160201114314.4 | |
7 | ta | |
8 | 151014s2015----xr ||||f||||||||0 ||cze|| | |
40 | ## | $a ABD182 $b cze $e rda |
41 | 0# | $a cze $b eng |
72 | #0 | $a 378 $x Vysoké školy $2 Konspekt $9 22 |
100 | 1# | $a Kasíková, Hana, $c doc. PhDr., CSc., $d 1952- $7 xx0022373 |
245 | 10 | $a Didaktika vysoké školy a teorie učitelského vzdělávání jako zdroj jejího rozvoje = $b Higher education science and theory of teacher education as a source for its development / $c Hana Kasíková |
336 | ## | $a txt $b txt $2 rda |
338 | ## | $a jiný $b nz $2 rdacarrier |
504 | ## | $a Obsahuje bibliografii a poznámky |
520 | ## | $a Studie zkoumá možnosti rozvoje vysokoškolské didaktiky v měnících se podmínkách českého univerzitního vzdělávání. Výzkum ukazuje, že teorie učitelského vzdělávání a vysokoškolská didaktika jsou důležitým zdrojem rozvoje univerzitního vzdělávání jako pedagogické disciplíny. Profese učitele se spolu se vzděláváním budoucích učitelů nachází v průsečíku mnoha hledisek. Výzkumy didaktiky učitelského vzdělávání se soustřeďují na dvě propojené roviny: otázka toho, jaký koncept vzdělávání a výcviku by si měli osvojit budoucí učitelé základních a středních škol, vede k pozorování stávajících podmínek vzdělávání a výcviku studentů učitelství v prostředí vysokých škol. Cílem studie je ukázat zásadní trendy v teorii učitelského vzdělávání možné zdroje rozvoje vysokoškolské didaktiky. Krátký historický úvod a vymezení změn univerzitního vzdělávání jsou následovány přehledem oblastí výzkumu učitelského vzdělávání, které by mohly být podnětem pro rozvoj vysokoškolské didaktiky. |
546 | ## | $a Anglický abstrakt |
653 | ## | $a vzdělávání učitelů $a didaktika $a vysokoškolské vzdělávání |
773 | 1# | $a Aula : časopis pro vysokoškolskou a vědní politiku $d Praha : Centrum pro studium vysokého školství, 1993- $x 1210-6658 $g Roč. 23, č. 1 (2015), s. 36-56 |
910 | ## | $a ABD182 |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}